Warcino
Orkowie - rasa wybitna w sztuce wojennej , krwiożerca nie znająca strachu ani litości. Orkowie są istotami humanoidalnymi, są one jednak masywniej zbudowane od ludzi, posiadają dosyć długie kły oraz pazury. Ich skóra przybiera dziwny , zielonkawy kolor. Może być to zabieg ewolucyjny dzięki któremu trudniej zauważyć ich na wielkich połaciach łąk czy też w lasach.
Podstawowe statystyki:
- 150 punkty życia(HP)
- 80 punktów many(MP)
- siła: 14
- zręczność: 8
- wytrzymałość: 15
- inteligencja: 9
- udźwig 6kg
Klasy:
Wojownik:
obrażenia 18HP
- HP + 50 (200)
- MP - 50 (30)
- siła +8 (22)
- zręczność +2 (10)
- inteligencja -2 (7)
- wytrzymałość +8 (25)
- udźwig +2 (8kg)
Umiejętności:
- szarża koszt 10MP / obrażenia 30HP (aktywna)
- posługiwanie się mieczem/toporem/młotem (do wyboru 1) (pasywna)
- żądza krwi: koszt -25HP / obrażenia*2 (aktywna)
- może nosić każdy rodzaj zbroi (pasywna)
Szaman:
Obrażenia 8HP
- HP bez zmian (150)
- MP +50 (130)
- siła -2 (10)
- zręczność -2 (10)
- inteligencja +8 (17)
- wytrzymałość -2 (13)
- udźwig -2 (4kg)
Umiejętności:
- Błyskawica: koszt 15MP / obrażenia 20HP (aktywna)
- leczenie lekkich ran: koszt 15MP / regeneracja 15HP wybranej jednostce, lub sobie (aktywna)
- trzęsienie ziemi: koszt 30MP / przewraca wrogów (aktywna)
- umiejętność posługiwania się kosturami (pasywna)
- noszenie lekkiej zbroi (pasywna)
łowca:
Obrażenia 8 HP toporem / 12 HP kuszą
- HP -20 (130)
- MP -20 (60)
- siła +2 (16)
- zręczność +10 (18)
- inteligencja -2 (6)
- wytrzymałość -2 (13)
- udźwig -2 (4kg)
Umiejętności:
- posługiwanie się kuszą/toporem 1 ręcznym(pasywna)
- noszenie wszystkich rodzajów zbroi (pasywna)
- przeszywająca bełt: koszt 25MP / obrażenia 35HP
Offline